Jeszcze w tym roku zostanie otwarty Środowiskowy Dom Samopomocy w Sypniewie. Ogłoszona jest rekrutacja na kierownika tej jednostki.
Osoba zatrudniona na to stanowisko będzie pracowała na pełen etat. Wymagane jest wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy najlepiej specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej. Od kandydatów wymaga się również minimum 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż w pomocy społecznej. Dodatkowo co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Dodatkowe wymagania to także znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o pomocy społecznej, kodeksu rodzinnego i innych zbieżnych przepisów. kandydat powinien także posiadać wysoka kulturę osobistą, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, umiejętność kierowania zespołem, umiejętność samokształcenia, umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy na stanowisku, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy KAT. B, istnieje możliwość wykorzystywania własnego samochodu do celów służbowych.
Główne zadania zatrudnionego:
Nadzorowanie pracy i prawidłowego funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy. Organizowanie, nadzorowanie i ocenianie pracy podległych pracowników, Opracowanie i aktualizacja dokumentów określających funkcjonowanie Domu, tj. statutu, regulaminu organizacyjnego, programu działalności Domu oraz planu pracy i planu finansowego na każdy rok. Kierownik będzie musiał także składać roczne sprawozdanie z działalności ŚDS, prowadzić dokumentację związaną z funkcjonowaniem jednostki, współpracować z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, działającymi w obszarze pomocy społecznej, ustalanie harmonogramu pracy podległego personelu, w tym zastępstw,
Ponadto zapewnienie właściwej organizacji dnia podopiecznym korzystającym ze Środowiskowego Domu Samopomocy z uwzględnieniem ich potrzeb kulturalnych, społecznych, opiekuńczych i higienicznych, ponoszenie materialnej odpowiedzialności za sprzęt i przedmioty znajdujące się w wyposażeniu placówki, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim zwierzchnikiem, kształtowanie właściwych relacji pomiędzy personelem Środowiskowego Domu Samopomocy a podopiecznymi, organizacja pracy zespołu wspierająco – aktywizującego.
Wymagane dokumenty, które należy złożyć to:
1. list motywacyjny,
2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy – wg wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu GiM Jastrowie oraz w siedzibie Urzędu u pracownika ds. kadr,
4. kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5. w przypadku doświadczenia zawodowego, kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
6. kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje, umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty)
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. oświadczenie o stanie zdrowia i sprawności odpowiadającej zajmowanemu stanowisku,
10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną – podpisane w sposób czytelny.
Wszystkie dokumenty – ponumerować kolejno, kserokopie za każdej stronie zadrukowanej winny być poświadczone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” i opatrzone własnym czytelnym podpisem oraz datą. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę – grudzień 2018r.
Jeśli ktoś jest zainteresowany, to do 30 listopada należy złożyć dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEO DOMU SAMOPOMOCY W SYPNIEWIE ” w Urzędzie Gminy i Miasta w Jastrowiu pok. 12 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Jastrowiu ul. Gdańska 79, 64-915 Jastrowie, w terminie do 30 listopada 2018 roku do godz. 13:00. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.jastrowie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Jastrowiu
źródło jastrowie.pl
zbysz12:57, 27.11.2018
1 0
W Dino nie ma takich wymagań. Ludzie... 12:57, 27.11.2018
gość07:49, 29.11.2018
0 0
Czy oświadczenie o stanie zdrowia mam tylko podpisać, że jestem zdrowa, czy muszę przynieść od lekarza? Nie wystarczy, że złoże CV z informacją o kwalifikacjach? 07:49, 29.11.2018