Dobre atmosfera wokół szkoły w Jastrowiu przyniosła dobry efekt. To prawdopodobnie początek czegoś nowego, być może uda się przywrócić choć w pewnej części świetność placówki sprzed lat.
Nabór do szkoły na ul. Poznańskiej w Jastrowiu wchodzącej w skład CKZiU był jednym z lepszych od lat. Była to największa szansa na pozyskanie uczniów ze zdublowanych roczników wychodzących w tym samym czasie z gimnazjum i szkoły podstawowej. Na pewno powstanie klasa wielozawodowa składająca się z uczniów po gimnazjach, bo podań jest ponad 40. Wszystko wskazuje na to, że uczniowie po szkole podstawowej , będą mogli kształcić się w tej szkole także w zawodzie technik spedytor, gdyż zainteresowanie tym zawodem również okazało się duże i grubo ponad 20 osób stworzy klasę z tą specjalizacją. Osoby, które zastanawiały się nad tym kierunkiem w jastrowskiej placówce, mają jeszcze szansę dołączyć do tych, którzy wiążą swoją edukację ze szkołą średnią. Uczniowie, którzy ukończyli szkołę podstawową i chcą zdobyć zawód w klasie wielozawodowej mogą także być spokojni. Tym bardziej, że praktyki w większości przypadków, będzie można odbyć w mieście Jastrowie. Dla pracodawców, to także doskonała okazja, aby na etapie kształcenia uczniów, znaleźć wśród uczniów najlepszych, którzy staną się doskonałymi pracownikami, a w wyszkoleniu ich pomoże placówka oświatowa. Dokładne dane o ilości oddziałów oraz o ilości uczniów w szkole będzie można poznać pod koniec miesiąca czerwca po pracach komisji rekrutacyjnych. Być może dołączą kolejne osoby, a nie ubędzie zbyt wielu zadeklarowanych. Miejmy nadzieje, że dane będą wciąż optymistyczne.
1 0
Gratuluję, mam nadzieję, że w końcu coś się dobrego wykluwa. Stan obecny szkoły, to słabość ludzi, którzy nie maja pomysłów.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu jastrowie24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz