Zamknij

Nowoczesność w Twoim salonie fryzjerskim

00:00, 27.10.2021 | materiały partnera
Skomentuj

Bez względu na branżę, w której się poruszamy, warto sprawdzić, czy w jej ramach nie możemy do swojej firmy wprowadzić kilku usprawnień. Nowoczesne technologie, czy podejście w oparciu o nowatorskie techniki, daje możliwość usprawnienia swojej pracy lub poszerzenia grona klientów. Jak sprawić, by Twój salon fryzjerski w Katowicach nie został w tyle?

System zarządzania salonem

Papierowe kalendarze przechodzą już do lamusa. Czas postawić na nowoczesne, ekologiczne i o wiele szybsze rozwiązania. Wiele firm na rynku oferuje specjalistyczne kalendarze, w których nie tylko możemy zapisywać kolejne spotkania, ale także: prowadzić karty klientów, organizować grafik pracowników, wysyłać powiadomienia SMS o zbliżających się wizytach, czy też mieć kontrolę nad bonami podarunkowymi i zniżkowymi. Może to być spora oszczędność czasu managera, spędzonego na planowaniu i zarządzaniu.

Rezerwacja internetowa

Możliwość umówienia się na wizytę u fryzjera za pomocą aplikacji mobilnych lub stron www nadal nie jest tak oczywista. W internetowe kalendarze weszła tylko część przedsiębiorstw branży beauty. Dzieje się tak z prostego względu - w tej materii musimy albo zdać się na zewnętrzny serwis www, albo samodzielnie stworzyć aplikację na stronie salonu. Druga opcja jest bardzo kosztownym przedsięwzięciem. Pierwsza zaś wymaga zaufania do obcego podmiotu, jakim jest portal rezerwacyjny, co nie jest prostym zadaniem dla pokolenia, które dzieciństwo spędzało bez telefonu komórkowego w ręce. Kalendarz internetowy to dobry krok, by wyróżnić się na tle lokalnej konkurencji, która opiera się na tradycyjnym modelu umawiania wizyt.

Nowy sprzęt

Z duchem czasu idą nie tylko technologie, ale również rozwiązania w obrębie sprzętu. Współcześnie wykonywane fotele fryzjerskie mają o wiele większe możliwości regulacji i dostosowania się do obu użytkowników – klienta oraz fryzjera. Nie powinniśmy się także bać, by inwestować w nowe suszarki oraz urządzenia do zabiegów specjalistycznych (jak sauna parowa dla włosów, elektrostymulacja, czy infuzja tlenowa). Poszerzenie swojej oferty o tego typu nowoczesną pielęgnację z pewnością przyciągnie do nas nowych klientów.

Przypomnij mi SMS-em

W branży medycznej jest to już standardem, by o wizycie u specjalisty na dzień przed przypominać w formie wiadomości SMS. Nie każdy fryzjer z Wrocławia robi to jednak dla swoich klientów. A jest to duży błąd! Tak wygodne rozwiązanie sprawia, że zmniejszy się ilość spóźnień lub terminarzowych omyłek. Daje też szansę klientowi, by poinformować nas w ostatniej chwili, że go nie będzie. To sprawia, że łatwiej możemy zorganizować sobie przerwę w pracy lub tego dnia przyjąć kogoś bez zapisu.

Podsumowanie

Nowoczesne technologie to całe grono ułatwień. Nie tylko dla klientów, ale również dla funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa. Staraj się nie bagatelizować ich użyteczności i stopniowo, cyklicznie wprowadzaj kolejne zmiany, by ciągle podążać z duchem czasu!

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%