25 kwietnia Szymon Hołownia, jedyny niezależny kandydat na prezydenta RP, ogłosił odmrożenie swojej agitacji wyborczej i uruchomienie działań kampanijnych poza Internetem. W sieci Hołownia jest absolutnym numerem jeden – jego kanały na YouTube i Facebooku czy grupy sympatyków prześcigają kanały kandydata PISu, KO, PSL, Lewicy i Konfederacji. „Teraz czas, by wrócić na ulice i również tam przypomnieć ludziom, że mogą głosować na prezydenta, który należy do większości w Polsce – do ludzi bezpartyjnych. Bo to my obywatele jesteśmy większością” zapowiada kandydat.
Cała kampania Szymona Hołowni możliwa jest wyłącznie dzięki ludziom. Wspierany jest przez 6.500 wolontariuszy, w tym 100 liderów w całej Polsce, rzesze sympatyków i zwolenników. Podejmowane przez niego działania wspierane są finansowo przez darczyńców, którzy podzielając jego działania i poglądy wpłacają często drobne kwoty, zabierając w ten sposób swój głos jako wyraz poparcia jego poglądów. Na stronie internetowej www.holownia2020.pl znajduje się licznik, który na bieżąco, w przejrzysty sposób pokazuje jaki jest stan zgromadzonych środków finansowych i to w oparciu o nie przeprowadzana jest cała kampania.
Z uwagi na ograniczony budżet kampania telewizyjna i radiowa oprze się o przysługujące bezpłatne czasy antenowe oraz dalsze działania w social media. Spoty zostały przygotowane na bazie materiałów, które wcześniej były wykorzystywane w social media. Głównym narzędziem reklamy będą wydrukowane banery, na które czekają zwolennicy Szymona Hołowni. Zgodnie z ich sugestiami zaprojektowano hasło, które pozwoli im utożsamić się z ich wyborem: ”Szymon ma mój głos”.
Spot reklamowy: https://we.tl/t-poEBNsj4Mz
Ograniczenia finansowe działania sztabu bazują na wykorzystaniu takich narzędzi marketingowych, które przy niskim koszcie, ale dużej kreatywności mogą zapewnić duże zasięgi dotarcia. Najlepszym tego przykładem są efekty jakie generujemy w social mediach. Największa grupa sympatyków - Szymon Hołownia Prezydentem RP - ma 120000 członków i rośnie średnio o 10 000 ludzi dziennie. Kanał na YT ma już 16 000 subskrybentów i stał się największym kanałem spośród wszystkich kandydatów.
Wielkim sukcesem cieszą się też spotkania live z Szymonem Hołownią na oficjalnej stronie na FB. Codzienne poranne live o godz. 9:00 zbierają od 10 do 15 000 ludzi na żywo, zaś emitowane dwa razy w tygodniu spotkania Q&A zbierają regularnie powyżej 20 000 ludzi na żywo. Rekord to 32 tysiące ludzi na żywo w jednym momencie.
W ramach akcji #UwolnićWybory https://holownia2020.pl/uwolnicwybory/ na oficjalną stronę kandydata zanotowano 140 000 wejść i aż 57 000 pobrało wniosek o przełożenie wyborów.
Najczęściej oglądany filmik SH na FB ma 6 milionów wyświetleń:
https://www.facebook.com/szymonholowniaoficjalny/videos/3886688874682506/
Warto nadmienić, że spot „Od kobiet dla kobiet” miał 1,4 miliona wyświetleń:
https://www.facebook.com/szymonholowniaoficjalny/videos/198163704742506/
„Apel z Francji” obejrzało ponad 430 tysięcy osób:
https://www.facebook.com/szymonholowniaoficjalny/videos/244569700006100/
Polecam film podsumowujący aktywności grupy wolontariackiej:
https://www.facebook.com/381003278691136/videos/3091148810937101/
Informacje o kampanii reklamowej:
Spoty:
Spot reklamowy: https://we.tl/t-poEBNsj4Mz
Przygotowano siedem długości spotów telewizyjnych dla TVP oraz spot dla Polskiego Radia. Spoty będą emitowane w bezpłatnym czasie antenowym.
Emisja od soboty 25 kwietnia.
Działania reklamowe w social media:
25 kwietnia ruszy akcja reklamowa na FB (bumpery) oraz reklama na kanale YT.
Będą również nakładki na zdjęcia profilowe na FB.
Banery
Zawisną od 27 kwietnia br. w całej Polsce
Wielkość: 80/120 i 100/200
Ilość: 10 000 sztuk
Hasło: „Szymon ma mój głos”
Reklama płatna w mediach
Reklama pojawi się w pierwszym tygodniu maja
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz